wtorek, 22 października 2013

W pojedynke do Jobcentre...

               Wczoraj był dla mnie kolejny ważny dzień w UK. A konkretnie miałam wyznaczone spotkanie w Jobcentre w celu wyrobienia sobie numeru NIN. Zamiast numeru PESEL, NIP, i innych w Polsce - w Anglii wystarczy mieć numer NIN do indentyfikacji składek zdrowotnych i emerytalnych.

Podróż do ww. celu zaczęła się nieciekawie ze względu na brzydką pogodę


No ale co zrobić, trzeba jechać dalej... W międzyczasie zostałam ochlapana całkiem pokaźną ilością wody przez inny autobus, co w żadnym razie do miłych akcentów nie można zaliczyć :]

A oto mój główny cel
Okolica Jobcentre

             
          Dobrze, że dotarłam na miejsce kilknaście minut przed wyznaczoną godziną, bo jak sie okazało wszyscy byli umówieni na jedną godzinę, a ludzi zebrało się ok. 20 :o
W związku z tym, że byłam tam jedną z pierwszych, zostałam poproszona na rozmowę na początku. Usiadłam przy biurku na przeciwko niezbyt urodziwego Pana i runęła na mnie lawina pytań o pochodzenie, o to co robiłam zanim przyjechałam do UK, adres i co mam zamiar w UK robić. Pan mimo starań, uprzejmy zbytnio nie był, więc jak tylko skończył pytać i wyjaśniać wszystkie niejasności, udałam się do wyjścia kończąc to długo wyczekiwane przez mnie spotkanie :)


          Na poprawę humoru zajrzałam do Primarka. Godzina tam zleciała mi dosyć szybko. Wychodząc stamtąd ku mojemu ogromnemu zadowoleniu wyszło słoneczko :)
Potem tylko autobus i prosto do domu. Pogoda zmienia się tu bardzo szybko, jak zresztą widać poniżej


Do następnego,
Ania :)



5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hannndzia, jaki bedzie nastepny krok z tym wydarzeniem zwiazany? Zaczna Ci szukac pracy ?:)

    Pozdrawiam,
    pumkaska
    www.pumkaska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie ma tak dobrze :P pracy będę musiała już szukać na własną rękę :)

      Usuń
  3. to po co w takim razie ta rozmowa byla? :)

    Pozdrawiam,
    pumkaska
    www.pumkaska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmowa była po to, żeby sprawdzili czy ja to ja i czy mogą mi przyznać ten właśnie National Insurance Number (NIN) :)

      Usuń